احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ صادر شد جمع‌آوری ۱۶۲ معتاد متجاهر در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) واریز علی الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | بازنشستگان حساب خود را چک کنند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی در مشهد سیر افزایشی ندارد | احتمال آلودگی بالا پشه آئدس از شهریور ۱۴۰۳ به سلامتی خود در دهه ۳۰ زندگی اهمیت بیشتری دهید گردشگری شهری ابزاری برای نیل توسعه پایدار دستگیری ۴ شرور در بولوار رسالت مشهد وسوسه‌ای که ممکن است به قیمت جانمان تمام شود | مثلث خطر صورت کجاست؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۱۳ تیر ١۴٠٣) | افزایش دو تا چهاردرجه‌ای دما در سطح استان پیش‌بینی حضور بیش از ۵ میلیون زائر در مراسم اربعین |رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران: ارتقای سلامت هدف ما است اگر آدامس قورت دهیم چه می‌شود؟ حوالی یک استخر پرماجرا | روایت شهرآرانیوز از چالش‌های مربوط به بوستان کوهسنگی پیش‌بینی حضور بیش از ۵ میلیون زائر ایرانی در مراسم اربعین ۱۴۰۳ اهدای ۴۰ هزار بسته معیشتی به محرومان خراسان‌رضوی به‌مناسبت چهلم شهدای خدمت+ فیلم شهید رئیسی ویترین خدمت به محرومان بود آمادگی بیمارستان شهید کامیاب مشهد برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حرم امام‌رضا(ع) استعمال سالانه بیش از ۲۰ پاکت سیگار فرد را در معرض ابتلا به سرطان ریه قرار می‌دهد «گیسو»؛ یوزپلنگ جدید در پارک ملی توران ۶ نکته کاربردی که در خرید سیسمونی باید رعایت کنیم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دستگیری پسری که باعث اغفال دختر جوان شده بود

  • کد خبر: ۱۷۰۹۶۶
  • ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
دستگیری پسری که باعث اغفال دختر جوان شده بود
پسری که در فضای مجازی دختری جوان را اغفال کرده و با وعده ازدواج باعث فرار دختر شده بود، دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اواسط خرداد ماه سال جاری، مرد میانسالی هراسان به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، دختر جوانم به بهانه تفریح در پارک از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است، در این مدت نیز با تمامی آشنایان تماس گرفتم، اما کسی از او خبری ندارد؛ نگرانم بلایی سر دخترم آمده باشد.

پس از تشکیل پرونده در دایره چهارم پلیس آگاهی (ویژه فقدان) تیمی از کارآگاهان راهی محل زندگی دختر جوان شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم پی بردند، دختر گمشده با یک مرد جوان به صورت پنهانی ارتباط داشته و به پارک محله نیز مراجعه نکرده است.

کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، دختر گمشده توسط مرد جوان در فضای‌مجازی با شگرد ازدواج اغفال شده و از خانه فرار کرده است که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی کنند.

کارآگاهان در گام بعدی با بررسی‌های تخصصی متوجه شدند، دختر اغفال شده در خانه متهم در شمال تهران حضور دارد که کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی آنجا شدند و مرد جوان را دستگیر کردند.

کارآگاهان موفق به پیدا کردن دختر گمشده شدند. متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان در فضای مجازی با شگرد وعده‌های پوشالی و دروغین ازدواج اعتراف کرد.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، دختر گمشده نزد خانواده خود بازگردانده شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->